Rafforzate a fiducia, andate avanti - tene una riunione di travagliu in a prima mità di u 2022.

U 01 di lugliu, a cumpagnia hà tenutu una riunione di travagliu per a prima mità di 2022. Tutti i membri di a squadra di dirigenza di a cumpagnia, u direttore generale, i capi di diversi dipartimenti è u direttore di Fenglou Packaging R & D Department è altre persone anu assistitu à a riunione per sintetizà l'esperienza, u focu. nantu à i scopi, riunite forza, è andate avanti.

nutizie

U General Manager Chen Jiaqun analizò u rapportu di u funziunamentu ecunomicu in a prima mità di l'annu, hà riassuntu in modu cumpletu u travagliu principale in a prima mità di l'annu, è analizò prufondamente a situazione di u sviluppu di l'affari.Ellu indicò chì in a prima mità di l'annu, u gruppu hà travagliatu inseme per affruntà i prublemi duru, è l'obiettivu di "a mità di u tempu è a mità di u compitu" hè statu basicamente rializatu, è u momentu di sviluppu generale era bonu.

À a riunione, i capi di diversi dipartimenti di l'attellu è u direttore di u Dipartimentu di R&D di Fenglou Packaging anu fattu sforzi in a prima mità di l'annu per migliurà l'aghjurnamentu di l'attrezzatura di l'attellu è a gestione di u persunale, è hà realizatu alta velocità, alta. -funziunamentu di precisione, intelligente, risparmiu d'energia è ecologicu.Per prumove u sviluppu di l'industria di a conservazione di l'alimentariu, cù i sforzi cumuni di i culleghi in u Dipartimentu di R & D, hà vintu 5 invenzioni high-tech è passò a certificazione naziunale di l'impresa high-tech.

"A rivoluzione ùn hè micca finita, i camaradi anu sempre bisognu di travaglià dura" "General Manager Chen Jiaqun hà dettu in u so discorsu chì sottu à u mercatu internaziunale attuale, l'imballu Fenglou deve esse più strettu cù elli stessi, mantene a bona qualità è quantità, equipamentu di attellu più perfettu. è attaccà impurtanza à a furmazione di talentu, in modu à rializà u sognu di un Fenglou seculu, una marca classica Infine, hà signalatu chì l'imprese deve aduprà a saviezza, a coesione, superà e difficultà, è andate in tuttu per assicurà a cumpiimentu di annuali. compiti mentre striving versu scopi più altu.


Tempu di Postu: Set-08-2022